Stan naprawy i gwarancji Huawei, Alcatel - Pulsar Spółdzielnia Pracy

Przejdź do treści

Menu główne:

Stan naprawy i gwarancji Huawei, Alcatel

Serwis




W tym miejscu strony internetowej możecie Państwo sprawdzić status naprawy swojego telefonu Huawei lub Alcatel. Proszę kliknąć zdjęcie po prawej stronie ekranu, a następnie wpisać numer IMEI, numer listu przewozowego  lub numer seryjny (SN) telefonu w oknie podręcznym. Po kliknięciu ikony lupy pojawi się informacja o aktualnym stanie naprawianego telefonu. Brak opisu w polu "Status naprawy" oznacza trwający proces naprawy ; w takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny z nami. Informacje kontaktowe dostępne są w zakładce "Kontakt".

Stan naprawy




W tym miejscu strony internetowej możecie Państwo sprawdzić status gwarancji swojego telefonu Huawei. Proszę kliknąć obraz po prawej stronie ekranu, a następnie wpisać numer seryjny (IMEI) telefonu w oknie podręcznym. Po kliknięciu "Zatwierdź" pojawi się informacja o aktualnym stanie gwarancji telefonu. Brak opisu w polu "Status gwarancji" oznacza potrzebę indywidualnej weryfikacji stanu gwarancji telefonu; w takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny z nami. Informacje kontaktowe dostępne są w zakładce "Kontakt".

Stan gwarancji
Działamy niezawodnie
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego