Wyślij do naprawy - Pulsar Spółdzielnia Pracy

Przejdź do treści

Menu główne:

Wyślij do naprawy

Serwis
Serwis "door to door"

Zepsuty telefon komórkowy potrafi być źródłem frustracji. Mamy przez niego same kłopoty: nie dość że nie możemy go użytkować, to jeszcze zabiera nam cenny czas - jakoś musimy dostarczyć go do serwisu. A gdyby tak ... wysłać go do serwisu ? No tak, ale trzeba go będzie odebrać, a na to też potrzeba czasu. Od teraz już nie !!!.
Możecie Państwo skorzystać z usług naszego Autoryzowanego Serwisu, przesyłając swój telefon lub smartfon dowolnie wybranym przez siebie posłańcem: za pomocą Poczty Polskiej, możecie wybrać InPost czy też skorzystać z usług firm kurierskich. W ramach serwsu "door to door" realizowane są wyłacznie naprawy odpłatne. Prawa część strony zawiera łatwy do wykorzystania formularz naprawy, wypełnienie którego umożliwi nam identyfikację Państwa urządzenia i problemów technicznych z nim powiązanych. Pola oznaczone gwiazdką należy wypełnić obowiązkowo, wypełnienie pozostałych pól zostawiamy do Państwa uznania. Kliknięcie przycisku <Wyślij> spowoduje przesłanie formularza do Nas; od tego momentu będziemy oczekiwali na Państwa przesyłkę. Jeśli w trakcie wypełniania formularza popełnicie Państwo błąd, lub będziecie chcieli zmienić jakiekolwiek dane prosimy o skorzystanie z przycisków Poprzedni i Następny, które przenoszą pomiędzy poszczegolnymi modułami formularza.


Na podany przez Państwa adres e-mail zostanie przesłany
kosztorys wykonania naprawy, którego zaakceptowanie jest warunkiem koniecznym jej rozpoczęcia. Kosztorys akceptujecie Państwo dokonując wpłaty kwoty łącznej kosztorysu na rachunek bankowy PULSAR Spółdzielnia Pracy. Kosztorys będzie zawierał również informacje potrzebne w sytuacji, gdy nie zechcecie go Państwo zaakceptować.

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości nasi konsultanci będą się z Państwem kontaktować telefonicznie.

Odesłanie urządzenia do Państwa po naprawie, wykona w naszym imieniu firma kurierskia DHL, pod wskazany przez Państwa w formularzu adres wysyłkowy,
na nasz koszt.








Adres wysyłkowy

taki sam jak mój adresjest inny niż mój adres



Uwaga: Następujące modele telefonów nie są obsługiwane przez Autoryzowane Serwisy producenta:
Nokia 105,106,107,130, 215, 222 i 230 (z mechaniczną klawiaturą - kody produktu RM-1172 i RM-1173). W przypadku wystąpienia problemów technicznych, prosimy zwrócić telefon w miejscu jego zakupu; w okresie gwarancji zostanie wymieniony na egzemplarz fabrycznie nowy.

Działamy niezawodnie
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego